نکات مهم در نصب آنتی ویروس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رایانه و آدرس rayateach.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






از وبلاگم ومطالب راضی هستین؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 87
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 89
بازدید ماه : 288
بازدید کل : 51291
تعداد مطالب : 176
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

هاست لینوکس شارژر همراه پاور بانک پتوی اسناگی آزاد بچت چت - آزاد بچت چت روم ايراني با امكان چت تصويري و صوتي ساعت مچی خرید آچار آی نام ساعت دیواری فانتزی مونوپاد گن لاغری مردانه سرور مجازی هاست لینوکس

برخی کاربران فکر میکنند آنتی ویروس را فقط باید دانلود و خریداری کرد و سپس بر روی سیستم نصب کرد و نیاز به هیچ پیش نیازی نیست.
در حالی که عدم رعایت پیش نیازهای نصب آنتی ویروس باعث می شود تا در برخی موارد حتی اطلاعات و فایلهای حیاتی خود را از دست بدهید.
ولی پیش نیازهای نصب آنتی ویروس چیست؟برای نصب آنتی ویروس بر روی سیستم ها چه پیش نیازهایی را باید رعایت کرد؟
نکته ی اول اینکه  فقط باید از یک نرم افزار امنیتی و آنتی ویروس بر روی سیستم خود استفاده نمائید.
نکته ی دوم اینکه  آنتی ویروس برای حفاظت تولید شده و نه پاکسازی سیستمهای آلوده. پاکسازی به وسیله آنتی ویروس هیچ ارزشی نداشته و در بیشتر موارد فقط باعث دردسر و بروز مشکل در سیستم می شود.
نکته ی سوم اینکه  آنتی ویروس باید بر روی سیستم فاقد هرگونه آلودگی نصب شود. اگر از ابتدا یا برای مدتی از یک ضد ویروس اصلی و معتبر استفاده نکرده اید حتمآ یکبار آن را به وسیله ابزارهای ویروس یابی ، اسکن و ویروسیابی نمائید. ابزارهای ویروس یابی رایگانی که ما به شما پیشنهاد میکنیم  Trend Micro ATTK و یا Trend Micro HouseCall است.
نکته ی چهارم اینکه  پیش از ویروس یابی 2 کار بسیار مهم را انجام دهید: اول تهیه نسخه پشتیبان از فایلهای مهم و مخصوصآ فایلهایی که بر روی درایو سیستم عامل و My Document و  Desktop قرار دارند . و دوم اینکه سیستم را یکبار Disk Clean کنید.
نکته ی پ پس از ویروس یابی با ابزارهای ویروس یابی با توجه به نوع و حجم ویروسهایی که شناسایی می شوند باید اقدام به تعویض سیستم عامل نمائید.
نکته ی ششم اینکه  برای شناسایی بهتر روت کیتها بهتر است از ابزارهای شناسایی و پاکسازی ویروسهای روت کیت مانند Trend Micro Rootkit Buster استفاده نمائید.
نکته ی هفتم اینکه  اطلاعات بیشتر را از واحدهای پشتیبانی شرکتی که آنتی ویروس را خریداری نموده اید دریافت کنید.
و نکته ی آخر عدم رعایت پیش نیازها نه تنها عاملی است تا اطلاعات و فایلهاتان با مشکل مواجه شود ، بلکه در عملکرد آنتی ویروس نیز تاثیر مستقیم دارد.




:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امیرحسین
ت : دو شنبه 17 آذر 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');