آموزش دانلود آسان بازی و نرم افزار اندروید از Google Play


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رایانه و آدرس rayateach.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






از وبلاگم ومطالب راضی هستین؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 99
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 101
بازدید ماه : 300
بازدید کل : 51303
تعداد مطالب : 176
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

هاست لینوکس شارژر همراه پاور بانک پتوی اسناگی آزاد بچت چت - آزاد بچت چت روم ايراني با امكان چت تصويري و صوتي ساعت مچی خرید آچار آی نام ساعت دیواری فانتزی مونوپاد گن لاغری مردانه سرور مجازی هاست لینوکس

آموزش دانلود آسان بازی و نرم افزار اندروید از Google Play

درود بر شما همراهان گرامی. در این آموزش که با عنوان y از وب سایت آموزشی Digital-Art.ir منتشر شده است، قصد داریم به همراه شما به بررسی نحوه دانلود نرم افزار، بازی و… از گوگل پلی بپردازیم. با ما همراه باشید.

مقدمه:

همانطور که میدانید دانلود از گوگل پلی بدلیل محدودیت هایی که از سوی وب سایت Google Play و سایر محدودیت ها وجود دارد، بسیار سخت و یا در برخی از موارد غیر ممکن میباشد. اما در این بین روش هایی نیز وجود دارند که به روند دانلود از گوگل پلی بسیار سرعت میبخشد و کاربر براحتی میتواند نرم افزار و یا بازی دلخواه خود را دانلود کند. در ادامه ساده ترین روش دانلود از وب سایت گوگل پلی را برای شما تشریح خواهیم نمود. با ما همراه باشید.

برای دانلود آسان و سریع از Google Play میتوانید از یک وب سایت واسطه برای این کار استفاده کنید. در این روش که به عنوان ساده ترین روش موجود نام برده میشود، ابتدا باید لینک دانلود بازی و یا نرم افزاری که قصد دانلود کردن آن را دارید از گوگل پلی بدست آورید. برای بدست آوردن لینک دانلود نرم افزار و یا بازی مورد نیاز، این لینک را میتوانید از آدرس بار (کادر آدرس) مرورگر کپی کنید.

آموزش دانلود آسان بازی و نرم افزار اندروید از Google Play-1

سپس باید به آدرس سایت واسطه دانلود مراجعه کنید. ما در این آموزش دو وب سایت را به شما معرفی خواهیم کرد.

 دانلود از طریق وب سایت apps.evozi.com

همانطور که قبلا گفته شد، این وب سایت یک واسطه دانلود میباشد. باید به بخش دانلود فایل APK این وب سایت، به آدرس http://apps.evozi.com/apk-downloader مراجعه کنید تا صفحه زیر برای شما بارگذاری گردد.

آموزش دانلود آسان بازی و نرم افزار اندروید از Google Play-2

در این صفحه و در کادر مربوط به گزینه Package name or Google Play URL لینک فایل اندروید مورد نظر خود که در ابتدا کپی کرده اید را وارد (Paste) کنید. (۱)

سپس بر روی دکمه Generate Download Link کلیک کنید (۲) و اندکی صبر کنید تا لینک دانلود توسط این وب سایت برای شما ساخته شود.

پس از ساخته شدن لینک دانلود جدید، دکمه دانلود به رنگ سبز ظاهر میگردد. حال برای دانلود فایل مورد نظر (که لینک آن را وارد کرده بودید) کافیست بر روی این دکمه کلیک کنید تا دانلود آغاز گردد.

آموزش دانلود آسان بازی و نرم افزار اندروید از Google Play-3

دانلود از طریق وب سایت apkleecher.com

این سایت نیز یک وب سایت واسطه میباشد. برای استفاده از این وب سایت کافیست به آدرس apkleecher.com مراجعه کنید تا صفحه نخست سایت بارگذاری گردد. در فیلد اول کافیست آدرس فایل اندروید مورد نظر خود را وارد کنید.

آموزش دانلود آسان بازی و نرم افزار اندروید از Google Play-4

اما وارد کردن لینک در این وب سایت، با اولین سایتی که معرف شد تفاوتهایی دارد. برای ساخت لینک دانلود فایل مورد نظر باید تنها نام وبسایت ارائه دهنده و نام نرم افزار و یا بازی مورد نظر را وارد کادر کنید و قسمت های ابتدایی و انتهایی (اضافی لینک) را حذف کنید. برای آشنایی بیشتر با قسمت های اضافی لینک که باید حذف گردند کافیست به تصویر زیر نگاه کنید.

آموزش دانلود آسان بازی و نرم افزار اندروید از Google Play-5

حال پس از بریدن قسمت های اضافی لینک، بر روی دکمه Generate Download Link کلیک کنید تا پس از گذشت زمانی کوتاه لینک دانلود فایل اندرویدی ساخته شود.

آموزش دانلود آسان بازی و نرم افزار اندروید از Google Play-6

سپس صفحه زیر بارگذاری خواهد شد. به پایین این صفحه مراجعه کرده و بر روی دکمه دانلود آن کلیک کنید تا مراحل دانلود فایل انجام گردد.

آموزش دانلود آسان بازی و نرم افزار اندروید از Google Play-7

امیدوارم این آموزش کاربردی مورد استفاده شما عزیزان قرار گرفته باشد و بتوانید براحتی و در کوتاهترین زمان، نرم افزار و یا فایل مورد نظر خود را از وب سایت گوگل پلی دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهید. تا آموزشی دیگر که باز هم از وب سایت آموزشی هنر دیجیتال در خدمت شما عزیزان خواهیم بود، پیروز و موفق باشید.




:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امیرحسین
ت : شنبه 15 آذر 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');