Autodesk AutoCAD Plant 3D 2015 SP2 طراحی ۳ بعدی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رایانه و آدرس rayateach.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






از وبلاگم ومطالب راضی هستین؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 90
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 92
بازدید ماه : 291
بازدید کل : 51294
تعداد مطالب : 176
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

هاست لینوکس شارژر همراه پاور بانک پتوی اسناگی آزاد بچت چت - آزاد بچت چت روم ايراني با امكان چت تصويري و صوتي ساعت مچی خرید آچار آی نام ساعت دیواری فانتزی مونوپاد گن لاغری مردانه سرور مجازی هاست لینوکس

Autodesk AutoCAD Plant 3D 2015 SP2 طراحی 3 بعدی

Autodesk AutoCAD Plant 3D 2015 اتوکد طراحی و طرح ریزی سه بعدی ، که به دلیل استفاده عمومی‌در طراحی واحد‌های صنعتی نفت و گاز و پتروشیمی‌به اتوکد پتروشیمی‌یا اتوکد صنایع نفت و گاز معروف شده است . این نرم افزار ابزار طراحی تاسیسات فرایندی و انتقال صنایع شیمیایی می‌باشد . . از ویژگی‌های بارز و مفید این نرم افزار محیط آشنای اتوکد می‌باشد که باعث می‌شود مهندسین سریع و آسان با کمترین آموزش این نرم افزار را بکار گیرند . این نرم افزار با ایجاد و استفاده از ابزار و روش‌های سازماندهی شده و استاندارد انواع خدمات و توانایی‌ها را در طراحی ، انواع گزارش ، اسناد و .. در اختیار مهندسان صنایع شیمی‌و پتروشیمی‌و خدمات انتقال آب و گاز و نفت و.. خدمات شهری قرار داده و باعث می‌شود که پروژه‌های این گونه تاسیسات و فرایندها سریع تر ، دقیق تر ، بسیار بهتر و زودتر انجام و به اتمام برسد . همچنین باعث استفاده بهینه از تاسیسات و تعمیر و نگهداری آنها می‌شود . این نرم افزار کلیه امکانات اتوکد طراحی لوله کشی از AutoCAD P&ID که P&ID یعنی piping and instrumentation diagrams را در خود دارد . و افزوده بر آن ابزار‌های نقشه کشی ، نمایش سه بعدی و مکانیابی ، فضا سازی جغرافیایی وابسته به تاسیسات و خطوط انتقال نفت و گاز را برای کامل نمودن طرح ریزی‌ها دارد .

برخی از قابلیت‌ها Autodesk AutoCAD Plant 3D  :
بالابردن بهره وری طراحی و مهندسی
اطمینان از دقت و یکپارچگی اطلاعات
بالابردن توان همکاری گروهی
فضای کاربرد مدرن و ساده این نرم افزار دقیقا با سلیقه مهندسان عزیز تطابق دارد
امکانات فوق العاده سازمان دهی و تنظیم پروژه‌ها
امکانات فوق العاده Piping
المان‌های تجهیزاتی
المان‌های سازه ای
حمایت از پروسه‌های مختلف ساخت
قابلیت‌های بسیار مناسب به منظور گزارش گیری و جستجو
و . . .

راهنمای نصب

در مرحله بعد از سریال نامبرهای زیر رو استفاده کنید.

۶۶۶-۶۹۶۹۶۹۶۹,۶۶۷-۹۸۹۸۹۸۹۸,۴۰۰-۴۵۴۵۴۵۴۵,۰۶۶-۶۶۶۶۶۶۶۶

در قسمت Product Key عبارت ۴۲۶G1 را وارد نمائید.
پس از نصب پایان نصب ، نرم افزار را اجرا کنید. در این مرحله دو گزینه برای اکتیو کردن نرم افزار پیش روی شماست.
اول این که تمامی‌ارتباطات اینترنت خود را قطع کنید و دوم هم با استفاده از فعالسازی از طریق تلفن چندین بار کلیک کنید تا پیغام خطا ظاهر شده و به مرحله قبل بعد قدم گذارید. انتخاب هریک از این دو در اختیار شماست.
در این مرحله لازم است با توجه به نسخه ای که برروی سیستم نصب کرده اید (۳۲ یا ۶۴ بیت) یکی از کیجن‌ها را که در فایل فشرده قرار دارند اجرا کنید.
وقتی صفحه اول مربوط به اکتیو کردن ظاهر شد شما لازم است کیجن موجود را اجرا کرده و برروی Mem Patch کلیک کنید تا پیغام successfully patched ظاهر شود.
در مرحله بعد لازم است سریال موجود در قسمت request code را در کیجن کپی کرده و برروی Generate کلیک کنید تا سریال در قسمت activation code ظاهر شود .
حالا کافیست همان سریال تولید شده را در قسمت مربوط کپی کنید تا نرم افزار کرک شود و پیغام فعال شدن هم ظاهر گردد.
دقت داشته باشید تمامی‌این مراحل باید دقیق انجام پذیرد.




:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امیرحسین
ت : چهار شنبه 26 آذر 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');