معرفی آندروید 4.1 Jelly Bean ...


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رایانه و آدرس rayateach.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






از وبلاگم ومطالب راضی هستین؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 68
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 269
بازدید کل : 51272
تعداد مطالب : 176
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

هاست لینوکس شارژر همراه پاور بانک پتوی اسناگی آزاد بچت چت - آزاد بچت چت روم ايراني با امكان چت تصويري و صوتي ساعت مچی خرید آچار آی نام ساعت دیواری فانتزی مونوپاد گن لاغری مردانه سرور مجازی هاست لینوکس

 

فناوری جدید در پردازنده های گرافیکی

 

یکی از مهم ترین خصوصیات سیستم عامل آندروید ۴٫۱ Jelly Bean ، سرعت بالایش می باشد.شرکت سازنده با قرار دادن فناوری جدیدی در پردازنده های گرافیکی سرعت جابجایی در منوها و همچنین کیفیت تصویر را نیز بالا برده است.

 

موقعیت یاب و زمان سنج شرکت گوگل

 

همانطور که می دانید شرکت گوگل در زمینه موقعیت یابی بسیار قدرتمند می باشد و این امکان خود را در گوشی ها نیز به کار برده است.همچنین این شرکت برنامه ای حرفه ای از موقعیت یابی و زمان سنج با امکاناتی فراتر از گذشته در سیستم عامل آندروید ۴٫۱ قرار داده است.

 

منوی رویدادها ( Notification bar ) بسیار حرفه ای و کارآمد

 

همه ی گوشی ها دارای یک منوی رویداد ها  یا به اصطلاح Notification bar می باشند که این منو شما را از رویدادهایی همچون تماس های بی پاسخ ( miss call ) ، پیامک ها و ایمیل های دریافتی ، روزهای مشخص شده در تقویم و هرآنچه که به عنوان اطلاع رسانی در گوشی می باشد ، مطلع می کند.اما منوی رویدادها در آندروید ۴٫۱ Jelly bean بسیار حرفه ای و کارآمدتر می باشد و در این راستا به آن Actionabale نیز می گویند.Actionable  در اینجا به معنای انجام کارها به صورت مستقیم می باشد.

 

 تغییر اندازه ویجت ها به صورت اتوماتیک برای هم خوانی با صفحه نمایش

 

در آندروید ۴٫۱ ، ویجت ها بسیار هوشمندتر شده اند.برای مثال اگر بخواهید ویجتی با اندازه بزرگ را بر روی صفحه نمایشی با فضای خالی کم قرار دهید ، ویجت مورد نظر به صورت اتوماتیک تغییر اندازه داده تا در صفحه نمایش شما قرار گیرد.

 

گالری جدید با محیط کاربری و امکانات متفاوت

گالری آندروید ۴٫۱ دارای امکانات بیشتری نسبت به آندروید ۴ می باشد.از جمله آن ها می توان تغییرات اعمال شده در محیط کاربری گالری ، قابلیت های جدید جهت ویرایش عکس ها و فیلم ها و … اشاره کرد.

کیبورد هوشمند با فناوری تصحیح اتوماتیک متون

کیبورد آندروید ۴٫۱دارای یک دیکشنری بسیار قدرتمند جهت حدس زدن کلمات مورد نظر شما و همچنین تصحیح آن ها می باشد.

 

 

 

قابلیت تبدیل صدا به نوشته به صورت آفلاین

همانطور که می دانید در آندروید ۴ برنامه ای به نام Voice Dictation وحود داشت که صدای شما را تبدیل به نوشته می کرد و این برنامه فقظ به صورت آنلاین قابل استفاده بود.اما این برنامه در آندروید ۴٫۱ می تواند بدون نیاز به اتصال به اینترنت فعالیت کند .

 

جست و جوی اینترنتی با سرعت و دقت بالاتر

 

 

جست و جوی اینترنتی به صورت صوتی و دریافت جواب صوتی

 

در آندروید ۴ یک سیستم حرفه ای جهت جست و جوی صوتی در اینترنت وجود داشت که تواسط آن شما می توانستید با صحبت کردن در مورد موضوع مورد نظر آن را پیدا کنید.این قابلیت در آندروید ۴٫۱ نیز وجود دارد با این تفاوت که می تواند پاسخ صوتی و هوشمندی از اینترنت به شما بدهد !

 

نظر شما درباره ی این ورژن آندروید چیست ؟




:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امیرحسین
ت : شنبه 1 آذر 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');